Veel gestelde vragen (FAQ)

Instructies

Ik wil mijn inschrijving op een module beëindigen.

Het kan zijn dat je een module die je hebt aangeschaft toch niet wil gaan doen. Je kunt de module zelf annuleren. Ga daarvoor naar je resultaten. Daarmee beëindig je je inschrijving voor de module. Je bent dan wel de coins kwijt waarmee je de module hebt aangeschaft. Bij Betalen en Retourneren lees je in welke gevallen je die coins terug kunt krijgen. Vragen kan altijd, we doen niet moeilijk.

Problemen en oplossingen

Ik blijf maar emails krijgen van een module die ik niet meer wil doen.

Als je een module hebt aangeschaft die meerdere dagen duurt, dan krijg je elke dag een herinnerings-email. Dit stopt pas als je een module hebt afgemaakt, of als je inschrijving is verlopen op de afgesproken tijd plus een marge. In dat laatste geval kan het gebeuren dat je wekenlang dezelfde melding krijgt. Daar is een oplossing voor: Je kunt de module zelf annuleren. Ga daarvoor naar je resultaten. Door annuleren van de module stoppen de emails, maar beëindig je ook je inschrijving voor de module. Je bent dan meteen de coins kwijt waarmee je de module hebt aangeschaft. Bij Betalen en Retourneren lees je in welke gevallen je die coins terug kunt krijgen. Vragen kan altijd, we doen niet moeilijk.

Ik heb de Routewijzer aangeschaft maar er komt niks in beeld.

Dit blijkt nog wel eens voor te komen bij oudere Android telefoons of tablets. Door je mobiel of tablet naar verticale stand (portrait) te kantelen krijg je de Routewijzer wel in beeld. De nieuwe Android besturingssystemen geven dat zelf aan als optie.

Mijn meerdagen module laat de vorige dag zien en niet die van vandaag.

Dit is een bug die soms optreedt en waar we met man en macht aan werken. Helaas is er geen peil op te trekken wanneer het gebeurd en dat maakt het lastig om de oorzaak te vinden. Wat je kunt doen is later op de dag je module nog eens openen. In de meeste gevallen gaat het dan wel goed. Wat ook helpt is dat je een foutmelding doet via Contact en daarbij doorgeeft met welk besturingssysteem je de module opende via welke browser op welk tijdstip. Met jouw informatie vergroten we de kans op een oplossing.

Ik weet mijn schermnaam niet meer.

Je schermnaam kun je vinden in Mijn account. Als je je schermnaam wilt veranderen, klik dan bovenin het vlak eerst op ‘Wijzig profielgegevens’ en vergeet na het veranderen niet op te slaan.

Toelichting

Waarom vragen jullie om een schermnaam bij het aanmaken van een account?

Naast een gebruikersnaam vragen we je een ‘Schermnaam’ te verzinnen waarmee je echt niet herkenbaar bent. We willen graag dat je vrijuit kunt praten en delen op deze website zonder dat anderen weten wie je bent. Waarom vinden we dat belangrijk? Sommige Modules geven de mogelijkheid om je ervaringen te delen met anderen. Stel je voor dat je over een dilemma op je werk vertelt en een andere gebruiker blijkt een collega te zijn. Of je deelt een vriendschapsdilemma en onbedoeld ziet die vriend jouw verhaal. Zulke situaties willen we graag voorkomen. Kies dus echt een schermnaam waarmee je niet herkenbaar bent, zelfs als je nooit geheimen hebt. MijnDeugden.nl kan contact met je opnemen als je schermnaam te herkenbaar lijkt te zijn.

Waarom moet ik soms zelf mijn schermnaam intypen, kan dat niet automatisch?

Dat zouden we erg fijn vinden. We proberen dat in de in de toekomst mogelijk te maken. Voorlopig is het handwerk waarbij we jouw hulp nodig hebben.

 

 

 

  • Deel via

Inloggen